‘Hoeveel staat er op mijn cadeaukaart?’ Als u ooit een cadeaukaart hebt gebruikt, dan komt deze vraag u vast bekend voor. Soms staat de waarde van een cadeaukaart er helemaal niet op.

Als u de kaart al een keertje heeft gebruikt, maar nog niet alles heeft uitgegeven, is het ook handig als u uw saldo kunt checken om erachter te komen hoeveel er nog is overgebleven.

Met de Saldo Check op deze pagina bekijkt u het saldo op uw cadeaukaart snel en gemakkelijk. Typ het kaartnummer in de vakjes en klik op ‘saldo’. 

meer informatie

Houd onze website en deze pagina in de gaten voor meer informatie. Voor vragen kunt u contact opnemen met +31 (0)30 233 75 55.

veelgestelde vragen covid-19

Algemeen

Is er een garderobe aanwezig?

Wij kunnen uw jas niet meer van u aannemen, deze mag u zelf ophangen aan de daarvoor bestemde kapstokken. Onze medewerkers zullen deze aanwijzen.

Kan ik nog gebruik maken van het toilet?

Afhankelijk van waar u moet zijn, krijgt u een toiletgroep aangewezen.

Hoe weet ik tijdens mijn bezoek welke maatregelen jullie nemen?

Wij zorgen dat alle maatregelen die wij nemen duidelijk zichtbaar zijn en daarnaast lopen er voldoende medewerkers om uw vragen te beantwoorden en u verder te informeren.

Kan ik nog steeds mijn auto bij jullie parkeren en een uitrijkaart krijgen?

Ja, u kunt nog steeds onder dezelfde voorwaarden uw auto bij ons parkeren. Wij zullen u aan het einde van uw verblijf voorzien van een uitrijkaart.

Kamers en faciliteiten

Hoe verloopt het inchecken?

In principe verloopt inchecken zoals u van ons gewend bent. Om verspreiding van het Coronavirus te voorkomen, staan bij de receptie plexiglas schermen. Ook wordt de receptie regelmatig schoongemaakt.

Hoe verloopt het schoonhouden van de kamers tijdens mijn verblijf?

Uw kamer wordt alleen schoongemaakt als u niet aanwezig bent. Indien u de hele dag binnen de muren van Karel V blijft, kunt u in overleg met de receptie aangeven hoe laat u wilt dat uw kamer schoongemaakt wordt. Dit kan tussen 09:00 en 14:00 uur.

Hoe wordt het ontbijt verzorgd?

Op dit moment kunt u ontbijten in de ontbijtzaal. Wij serveren ontbijt in tijdsloten van een uur. Deze kunt u doorgeven bij het maken van uw reservering.

Brengen de portiers de koffers nog naar de kamer?

Onze portiers zullen u vragen of het gewenst is om uw bagage naar de kamer te brengen en zij zullen dit doen met een trolley.

Zijn alle faciliteiten in het hotel open?

Onze fitness- en wellnessfaciliteiten zijn beschikbaar op afspraak, vanwege het maximaal aantal gasten. U kunt vragen naar de mogelijkheden via +31 (0)30 233 75 55.

events

Welke zaalopstellingen zijn er mogelijk?

Ons team denkt graag met u mee in de mogelijkheden en welke zaal en opstelling hiervoor geschikt zijn.

Is het nog mogelijk gebruik te maken van lunch en/of diner?

Op dit moment serveren wij lunch en diner in de zalen. Neem voor meer vragen contact op met de afdeling Events via +31 (0)30 233 75 50

Kunnen wij ons tijdens pauzes vrij bewegen door het pand?

We proberen het aantal bewegingen in het pand tot een minimum te beperken. U mag wel door het pand lopen, maar we vragen u verder zo veel mogelijk te gaan zitten.

Restaurant & Bistro & Terras

Hoe kunnen gasten voldoende afstand houden?

De opstellingen in onze Bistro en Restaurant zijn aangepast aan de 1,5 meterregel. Ook de stoelen aan de tafels zijn uit elkaar gezet. In iedere ruimte is één ingang en één uitgang, tenzij de doorgang genoeg ruimte biedt om tweerichtingsverkeer mogelijk te maken.